Moje obľúbené trio krémov na pleť

nedeľa 9. februára 2020

Ak by som chcela napísať, že môj posledný týždeň bol hektický, nevystihla by som dostatočne celú situáciu. Snáď prvýkrát vo svojom živote som musela urobiť dôležité rozhodnutia a určiť si, kam chcem ďalej smerovať. Začala som uvažovať nad tým, ako ďalej pokračovať s copywritingom a kam by sa dali posunúť moje znalosti. O tom vám však napíšem niekedy v budúcnosti. Dnes by som chcela pokračovať v miniatúrnom okienku, ktoré je zamerané na moju pleť. Určite si spomínate na posledný článok, ktorý som venovala starostlivosti o pleť. Moja pleť sa po cvičení výrazne zhoršila a ja som začala používať prístroj Foreo

Dostala som pár správ o tom, či mi Foreo pomáha i naďalej. Som spokojná a naďalej mi pomáha. Dokáže sa vyrovnať s mojou citlivou pleťou a po jeho použití pozorujem i znížený výskyt nedokonalostí. S radosťou oznamujem, že peeling som natrvalo vyradila zo svojej kozmetickej armády. Dnes by som vám však chcela porozprávať o krémoch. To, že som fanatik do kozmetiky L'Occitane je všeobecne známym faktom. A tak i moje obľúbené trio krémov pochádza od nich. 

Netuším, ako to máte s krémami vy, ale mne jednoducho žiadny príliš dlho nesedí. Vždy si vyberiem krém podľa typu svojej pleti a podľa konkrétneho problému, s ktorým bojujem. Aj napriek tomu, že som s ním spokojná a všetko funguje, ako má, moja pleť sa mení. Zmeny nastávajú v závislosti od menštruačného cyklu, hydratácie, fyzickej aktivity i miery stresu. Na mojej poličke kraľujú tri krémy, ktoré mením počas mesiaca podľa svojich potrieb. 

1. Zmatňujúci pivonkový fluid 
Z mojej trojice krémov používam tento úplne najdlhšie a som s ním veľmi spokojná. Začala som ho používať približne pred troma rokmi, keď ma trápili problémy s nedokonalosťami. Fluid má veľmi príjemnú vôňu a jeho hlavnou funkciou je zmatnenie. Vždy mi veľmi vyhovovala pumpička, vďaka ktorej je možné produkt skvelo dávkovať. Jeho hlavnou funkciou je zmatnenie a to mu ide naozaj skvelo. Vo väčšine prípadov ho používam počas menštruácie, kedy mám naozaj extrémne mastnú pleť. Je skvelý i ako podklad pod make-up, ale väčšinou ho nepoužívam v chladnom počasí - nehydratuje dostatočne, čo je však pri jeho funkcii úplne prirodzené

2. Pleťový slamienkový fluid 
Teší ma, mám 24 rokov a po období, kedy sa extrémne stresujem, sa na mojej pleti objavujú vrásky, stráca lesk a je absolútne ovisnutá. Slamienkový fluid som prvýkrát vyskúšala po našom septembrovom sťahovaní. Celý mesiac sme sa vtedy s Filipom stravovali absolútne príšerne a nedodržiavali zdravý životný štýl. A na mojej pleti sa to podpísalo. Siahla som teda po slamienkovom fluide a po mesiaci som bola naozaj spokojná s výsledkom. Pleť bola opäť krásne hydratovaná, žiarivá a zmizli i prvé vrásky, ktoré mi zháňanie nového bytu prinieslo. Slamienkový fluid používam stále a to najmä po menštruácii, kedy je moja pleť suchá. Rovnako je skvelý i pod make-up a je ideálnou voľbou na zimné dni - skvelo hydratuje! Je však potrebné zvyknúť si na atypickú vôňu slamienky. 

3. Hydratačný krém Aqua Reotier 
Celá rada Aqua Reotier je mimoriadne vydarená. Musím sa priznať, že som nad ňou ani chvíľu neuvažovala, kým som neobjavila jej miniatúry v adventnom kalendári. Krém Aqua Reotier je pre mňa univerzálnym krémom - nedráždi, hydratuje, je skvelý pod make-up a je ideálnou voľbou, keď chcem pleť rozmaznávať. Používam ho najmä po cvičení a ako nočný krém. Jedinú nevýhodu pre mňa predstavuje balenie, pretože oveľa radšej mám krémy s pumpičkou či na vytláčanie. Krém pre mňa predstavuje naozaj univerzálnu voľbu, má veľmi jemné zloženie, nezaťažuje pleť a krásne vonia

Moje tri produkty mením podľa toho, čo ma trápi. Moja pleť je mimoriadne závislá na menštruačnom cykle a tak pre mňa nie je možné používať jeden produkt celý mesiac. Skúšala som sa o tom poradiť i s lekárkou, ale rovnako sme dospeli k tomu, že tento postup je najvhodnejší. Z mojich troch obľúbených krémov sú dva fluidy - prečo je to tak? Fluid sa vyznačuje gélovou textúrou, ktorá je ideálna pre mastnú a zmiešanú pleť (presne túto mám i ja - v pleťovej lotérii som teda zrovna nevyhrala). 

Gélová forma pleť krásne vyživí a hydratuje, zároveň ju však nezaťažuje. Nerobte rovnakú chybu, ako ja - pred rokmi som si myslela, že ak mám mastnú pleť, je potrebné ju vysušiť. Dospela som tak akurát ku poriadne podráždenej pleti a akné. Aj mastná a zmiešaná pleť potrebujú hydratovať. 

Teším sa na vás pri ďalšom článku!
S pozdravom
Katka

12 komentárov

  1. Já si vždycky u těchto článků říkám, jak na svojí pleť asi kašlu, když jediný co používám každé ráno je obyčejná Nivea, aby obličej nebyl suchý a neplácám si na něj už nic dalšího ani večer .. :D všichni používají tisíc drahých krémů, tak nevím no. Možná až budu starší a začnou se projevovat vrásky, budu to také víc řešit.
    Jinak se jdu vrhnout na tvoje články o copy .. právě jsem tvůj blog objevila a jelikož mám vystudovanou žurnu, stále uvažuji, jakým směrem se chci po škole ubírat a copy je jedna z věcí, nad kterou jsem přemýšlela, tak mě vše zajímá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Extrémne ti závidím! U mňa to tak nefunguje. Ak by som vynechala starostlivosť, ráno by som sa zobudila asi v dosť zlom stave. :)

      Odstrániť
  2. Popravdě, já na pleť toho používám velmi málo. A to spíše jen čistící vodu a krém proti černým tečkám. :) Zatím se mi nijak nezhoršuje, tak se toho držím.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. L'Occitane jsem ještě nezkoušela, a se svojí pletí, která nemá ráda experimenty, asi ani raději nebudu, leda bych se někde dostala ke vzorečkům. S krémy to však mám stejně - používám současně tři, podle hormonálních výkyvů, počasí, stavu akné a subjektivního pocitu vysušení. Myslím, že je to celkem normální. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že v tom nie som sama. :) Ak máš záujem o vzorky, pokojne sa obráť na predavačky v predajniach - sú veľmi ochotné a ja sama som začala s krémami vďaka vzorkám. :)

      Odstrániť
  4. Já musím říct, že jsem nikdy nic nepoužívala, ale moje pleť začala být dost suchá a loupala se, proto jsem vyrazila do drogerie a ulovila jsem tam jeden z prvních krémů, který jsem našla - Garnier botanical cream s růžovou vodou a musím říct, že jsem asi měla šťastnou ruku. Mojí pleti vyhovuje suprově a jako bonus je krásná vůně. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne príliš krémy z drogérie nesedia, mám príliš citlivú pleť. Ale som rada, že máš niečo, čo ti vyhovuje. :)

      Odstrániť
  5. Já jsem si teď docela oblíbila jeden takový malý olejíček a ten si patlám na čelo, protože po vysazení antikoncepce ho mám děsně suchý.

    Gabux | Poslední článek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oleje príliš nie sú pre mňa, veľmi mi zanášajú póry a tvorí sa mi akné. :)Viem si však predstaviť, že na suchú pleť sú ideálne. :)

      Odstrániť
  6. Děkuji za tipy, sama mám hroznou pleť. Mastnou, místy suchou, citlivou, grr. Alespoň v tom nejsme samy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem, že s týmto problémom sa stretáva množstvo žien. Snažím sa preto zdieľať svoje tipy, lebo v tom nie sme samé. :)

      Odstrániť