Víkend doma

utorok 23. júna 2020

Po šialenom dianí okolo koronavírusu sa môj život začína vracať do starých koľají. Uvedomila som si množstvo vecí, stanovila som si nové ciele a rozbehla som nové projekty, na ktoré som sa tešila. jedným z mojich posledných je raňajkový experiment, o ktorom som Vám písala v minulom článku a ktorého spustenie usilovne pripravujem. Problémom je pre mňa čas. ten sa snažím rozumne deliť medzi svoju prácu (počítam sem i svoj blog), svojho priateľa a seba. Som však extrémne rada, že posledný víkend som mala možnosť vypnúť a po viac ako troch mesiacoch navštíviť svoju rodinu na Slovensku. 


Všetko, čo prebiehalo posledné tri mesiace, bolo neskutočné chaotické. Z jedného dňa na druhý sa zatvorili obchody i hranice. Už približne 5 rokov žijem v Prahe a odrazu som sa nemohla dostať domov hoci moja rodina býva veľmi blízko hraníc. Sledovali se každú správu a ešte veľmi dlho vyzerali správy dosť šialene. Nebolo isté, kedy a ako sa vôbec domov dostaneme. 

Celé otvorenie hraníc bol rovnaký chaos ako ich uzatvorenie. Som však rada, že sa všetko nakoniec normálne vyriešilo a my sme s Filipom v piatok cestovali našim tradičným ranným spojom na Slovensko. Celý víkend som tak mohla tráviť sladkým ničnerobením, užívať si domáce dobroty a nechýbala ani grilovačka. Teraz sme už späť a ja sa opäť idem pustiť do práce na receptoch a inšpiráciách. Snáď mi odpustíte krátky príspevok i absenciu fotografií. Počas víkendu som mala chuť užiť si predovšetkým oddych a svoju rodinu. 


Počas víkendu som objavila seriál Anna zo zeleného domu. Vážne ma zaujal a tak som sa pustila i do knihy. Milovala som starý film, ktorý sme s mamou počas Vianoc pravidelne pozerali a musím povedať, že i nové spracovanie stojí za to. Ak si viete vychutnať romantiku, smelo do toho. Či už si zvolíte knižnú, filmovú alebo seriálovú podobu. Ja sa vrhnem na všetky tri. 

Teším sa na Vás pri ďalšom článku! 
S pozdravom 
Katka

11 komentárov

  1. To chápu, že si člověk chce užít rodinu. :) Taky jednou za čas to tak dělám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zvlášť, keď som ich nevidela naozaj dlho. :)

      Odstrániť
  2. Ja som tiež milovala Annu zo zeleného domu. Skúsim si pozrieť nové spracovanie.

    AKO SA PODOBAŤ NA FRANCÚZSKY VĎAKA ŠATÁM?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naprosto chápu :) Chvilky s rodinou jsou důležitější než být neustále online a na blogu :) Taky si občas musím dát takhle oddech :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bol to pre mňa vážne skvelý reset, zas na chvíľu nič neriešiť. :)

      Odstrániť
  4. Já když letím domů do Čech, tak také hážu za hlavu blog, počítač, mobil a prostě žiju okamžikem, to je podle mě ale dobře :)
    Je pěkné, že jsi konečně mohla za rodinou, také se už nemůžu dočkat!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na Annu ze Zeleného domu se chystám už delší dobu, takže děkuji za připomenutí. :)

    Muselo být náročné být tak dlouho separovaná od rodiny. Jsem ráda, že jste si víkend užili a všichni se setkali ve zdraví.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo to celkom náročné, pretože sme vôbec netušili, kedy sa opäť uvidíme. Som rada, že celá tá vec so zatvorenými hranicami je preč. :)

      Odstrániť
  6. Věřím, že to muselo být složité tak dlouho nevidět svojí rodinu. Aspoň, že teď už je to o něco lepší. Knížku Anna ze zeleného domu dokonce mám doma. Ani nevím, že je i seriál :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť