Ako ma stále bavia predsavzatia!

utorok 21. januára 2020

Poznáte ten pocit, keď sa skĺbi množstvo pracovných povinností a deň stále odmieta mať viac ako 24 hodín? Presne tým prechádzam práve ja. Pustila som sa do písania svojej diplomovej práce a ako na potvoru sa január vôbec nestal v objednávkach copywritingu slabším mesiacom, ako som dúfala. Okrem toho sa s Filipom stále držíme nášho predsavzatia dostať sa do formy s novoročnou výzvou od Fitshakeru. Je toho na mňa veľa? Nie, je toho na mňa katastroficky veľa, pretože k svojim povinnostiam musím pridať i učenie Anatómie, s ktorou akosi nedokážeme nájsť spoločnú reč. O tom však dnes nechcem hovoriť, na článok plný sťažností si vyhradím čas iný deň.Chcem hovoriť o mojej pleti. 

Mám za sebou prvé dva týždne novoročnej výzvy a okrem toho, že po prvýkrát cítim na svojom tele každý sval, sa mi aj výrazne zhoršila pleť. Celkovo trpím problematickou pleťou, ale po dvoch týždňoch intenzívneho cvičenia, kedy takmer každý týždeň idem zo seba vypotiť dušu, sa to zvrhlo na úplnú katastrofu. Vyhodili sa mi nielen drobné nedokonalosti, ale objavili sa u mňa obrovské zapálené miesta, ktoré ma bolia ako sto čertov. Plná ideálov som na svoju pleť skúsila peeling, ale situácia bola na druhý deň dvojnásobne horšia

Po zrelej úvahe a porade s odborníkom som miesto skúšania celých rád kozmetiky presedlala na čistiaci prístroj Foreo. Vybrala som si Foreo Luna Play Plus, ktorý vyniká absolútnou jednoduchosťou a šľape na baterky. Nemala som záujem prinášať zatiaľ do čistenia aplikácie a rôzne stupne rýchlosti, absolútne mi stačí jeden stupeň. Nesľubovala som si od toho veľa, ale som rada, že ho mám. Zatiaľ ho používam jeden týždeň dvakrát až trikrát denne (záleží na tom, kedy mám tréning) a pleť sa mi zlepšila! Rozhodne zmizli malé vyrážky a našťastie sa pomaly začínam zbavovať aj zápalov na tvári. Každopádne ma už nebolí pohyb mimickými svalmi a to je pokrok! (Aj z anatomického hľadiska, pretože pomaly začínam vedieť, ktoré mimické svaly vlastne mám!)

Kozmetickú radu som si nechala tú, ktorú bežne používam. Mojou obľúbenou je čistiaca rada Aqua Reotier od L'Occitane. Používam ju už dva mesiace a zatiaľ je najlepšou radou, ktorú som vyskúšala. Skvelo hydratuje a zotrvala som pri nej i keď na môj problém po tréningu bola krátka. Ale s tým bohužiaľ nespraví nič žiadna kozmetická rada, pretože pri cvičení sa zo mňa stáva vyšťavený zombie, ktorému tryská pot snáď z každého póru (prikladám fotografiu ako dôkaz). 

Mám však radosť z toho, že po týždni cvičenia som si nespôsobila žiadne vážne zranenie, čo sa u mňa považuje za zázrak. Nevidím len zlepšenie vo svojej výdrži, ale aj v množstve energie, ktoré mám. A rovnako mi viac záleží na pravidelnej a vyváženej strave, takže s radosťou oznamujem, že mám za sebou dva týždne, počas ktorých som sa ani raz neprejedla a ani raz nehladovala. 

Teším sa na vás pri ďalších článkoch!
S pozdravom 
Katka

10 komentárov

  1. Tak to je skvělé, že se nadále držíš svého předsevzetí. :) Ale je dobrý, že to tak dobře zabralo a hned na první výrobek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som rada, pretože som z toho bola naozaj zúfalá. :)

      Odstrániť
  2. Držím palce s předsevzetím! ^_^ a nic si z toho nedělej, já po treninku taky vypadám jako zombie anebo jako nekdo, kdo kazdou chvili umře :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že sa rovnako nachádzam niekde na rozmedzí oboch stavov. :D

      Odstrániť
  3. Mně to letos nějak nejde, vždycky jedu na plno týden, pak mi do toho něco vleze - zkoušky nebo psaní absolventky a rutina nikde. Každopádně po cvičení se mi taky zhoršuje pleť, ale to je jenom chvilkový, vyplaví se mi všechny nečistoty a za týden mám pleť jak dětskou prdelku, uvidíš, třeba se to ještě časem zlepší.

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už teraz je to omnoho lepšie a mám z toho radosť. :) Zaviesť rutinu je pre mňa vždy veľmi ťažké, pretože mám množstvo povinností. Ako každý! Snažím sa však zaviesť cvičenie vždy, keď je to aspoň trochu možné. :)

      Odstrániť
  4. O Foreu jsem již slyšela, ale nikdy jsem nečetla recenzi od někoho, kdo by opravdu měl akné a přístroj mu od něj pomohl. Budu ráda za další zpětnou vazbu třeba po pár měsících, zda efekt přetrval. Také trpím na akné, které místy přechází do těžších forem, a na pot při cvičení mi pleť reaguje úplně stejně jako tobě. Je to nekončící boj.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ sa mi podarilo zbaviť sa všetkých viditeľných vyrážok a myslím, že za to môže práve Foreo, pretože kozmetiku som nemenila. :) Rozhodne prinesiem svoje skúsenosti i po niekoľkých mesiacoch. :)

      Odstrániť
  5. ja bych o sve problematicke pleti mohla psat slohy, ale to by nikoho nebavilo cist :D kazdopadne uz pres tri roky to je, co jsem vysadila antikoncepci, a to udelalo jen velke zle na mem obliceji. obcas vypadam jak pubertak. a citim se hrozne. a to mi je uz 27. ja uz bych chtela mit cistou dobrou plet. ale tohle me nebavi. hormony jsou dost kruty. :/
    zkousim vse mozne, dneska jsem sek onecne zas po letech odhodlala jit na kosmetiku, tak jsem zvedava co mi s tim pani provede a zda mi poradi. snad ano :)
    ale je super, ze jsii nasla neco, co ti pomaha :) i kdyz jen pomalu, i to je dobre :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som v prvom rade investovala do dermatologičky. Odhodlať sa tam ísť bolo jedno z mojich najlepších rozhodnutí. Odvtedy sa mi pleť neskutočne zlepšila. :) Teraz mávam svoje obdobia, kedy je moja pleť katastrofálna. A našťastie i to sa dá riešiť. :)

      Odstrániť