Moje novoročné predsavzatia

pondelok 6. januára 2020

Opäť je tu ten čarovný čas v roku, kedy si každý z nás dá milión predsavzatí. Pokojne na ne 3. januára zabudneme a náš život plynie ďalej. Spomenieme si na ne v lepšom prípade v júni a v tom horšom v decembri, kedy opäť nastáva čas dať si nové. Rada by som povedala, že nepatrím do tejto skupiny, ale pravdou je, že som dokonalý príklad. Predsavzatia si dávam každý rok, aby som si v júni mohla trieskať hlavu o stenu, že som opäť zabudla či nevydržala a v decembri si zas trieskam do hrude, že budúci rok to už naozaj zvládnem

Napriek tomu nedokážem odolať. Nový rok je naozaj magickou hranicou, kedy takmer každý cíti potrebu niečo so sebou urobiť. Zároveň si však len naozaj málo ľudí uvedomuje, že na zmenu nepotrebujú len magickú hranicu ale i plán a odhodlanie niečo vo svojom živote zmeniť. Odhodlanie i plán mám, ale bude to stačiť? 

Tento rok sa (na moje veľké prekvapenie) pridal k novoročným predsavzatiam aj Filip. A aké máme obaja predsavzatie? Začať so sebou niečo robiť. Na mojom stole sa od štedrého dňa objavuje mimoriadne vydarený Fitness diár od Fitshakeru, pod sedačkou trónia činky a po podlahe naháňam novú fit loptu. Klamala by som ak by som tvrdila, že sa neteším. Tento rok mám totiž podporu od Filipa a nemusím sa báť, že budem ako idiot skákať po celom byte v snahe napodobniť cvičebné kreácie. Budeme na to totiž dvaja. Pustiť sa do Novoročnej výzvy nás nestálo veľa námahy a dúfam, že nás nadšenie tak skoro neopustí.

Cvičím rada a cvičím pravidelne. Moja strava je však nočnou morou. Venujem sa síce práci z domu, ale v mnohých prípadoch je obrovskou nevýhodou. Často sa spamätám až neskoro poobede, že moje jediné jedlo boli raňajky v podobe ochuteného jogurtu a v tom momente som schopná zožrať všetko, čo sa ocitne v mojom dosahu. Preto sa jedným z mojich predsavzatí stala pravidelná strava. Zatiaľ mi vychádza a obedy mám plné zeleniny, poctivého mäska a nevynechávam ani prílohu. 


Okrem toho som si pod stromčekom našla športtester od Garminu! Ako posadnutá sledujem svoj bazálny výdaj, úroveň stresu ale i počet prejdených krokov. Vyhovuje mi, že môžem zapisovať svoje každodenné pokroky a nápady do Fitness diáru a baví ma, že mi športtester poskytuje všetky informácie o mojom tele a aktivite. 

Samozrejme, mám množstvo predsavzatí, ale všetky sa spájajú do jedného celku. Chcem byť najlepšou verziou samej seba. Nechcem sa báť nových výziev a stále chcem pokračovať v práci, ktorá ma robí šťastnou. Chcem vidieť a navštíviť nové miesta a byť jednoducho šťastná. Rok 2019 bol pre mňa v mnohom prelomový - zasnúbila som sa s Filipom, presťahovali sme sa do nového a dokonalého bytu, posunula som svoj copywriting o level vyššie a urobila z neho zamestnanie. Som zvedavá na rok 2020 a dúfam, že mi prinesie množstvo nových spoluprác. 

Ďakujem za priazeň a teším sa na Vás pri ďalších článkoch! 
S pozdravom
Katka Ink

10 komentárov

  1. Držím palce, abys předsevzetí dodržela! Já si předsevzetí nedávám, místo toho jsem je přejmenovala na cíle, ačkoliv je to prašť jako uhoď, protože je stejně nedodržím. :D Takže už třetí rok po sobě chci začít cvičit - a vydržet u toho.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nič si z toho nerob, mám to úplne rovnako. :D Pevne verím, že tento rok sa do toho dokážeme pustiť! :)

      Odstrániť
  2. Přeji ti mnoho úspěchů do nového roku. :) Já si též dávám novoroční předsevzetí a to pouze dočíst rozečtené série, jinak jich pak budu mít příliš. :D Držím ti palce s plněním svého předsevzetí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si dala záväzok, že dočítam každú sériu hneď, ako sa mi dostane pod ruku. :) Nemám totiž vo zvyku čítať série, v ktorých nevyšli všetky časti. :)

      Odstrániť
  3. Fíha, zásnuby jsou novinka, nebo jsem je jen nepostřehla zmíněné v předchozích článcích? Moc vám gratuluji! Je milé číst takové krásné zprávy. :)

    Já jsem se letos pustila do výroby vlastního diáře, spojeného s jednoduchým bullet journalem. Mimo jiné tam mám i pár stránek věnovaných pohybu a zdraví, tak jsem sama zvědavá, zda, když teď budu mít vše více na očích, se mi podaří cvičit pravidelněji než doposud. Chytré hodinky by mě stresovaly.

    Jsem zvědavá na dojmy z používání Fitness diáře. Ať vám to nadšení do zdravějšího života vydrží!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Netuším, či som o našich zásnubách písala, ale onedlho budeme sláviť ich prvé výročie a 9 rokov, čo sa poznáme. :) Na tvoj diár sa teším, som zvedavá na nápady. :)

      Odstrániť
  4. Vždycky je lepší motivovat se vzájemně, tak je větší šance, že to spolu zvládnete! :) Držím palce.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky držím palce, aby se ti vše povedlo dodržet :) Nepravidelná strava, kvůli práci je taky můj problém a zkouším to vylepšit a více na to dbát :D A gratuluji k zásnubám, ať je tento rok ještě lepší než ten předchozí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásne prianie! Veľmi sa teším na tento rok a dúfam, že dokáže pohnúť so svojimi zlými stránkami. :)

      Odstrániť