Angína a staré čínske vraždy

nedeľa 26. júla 2020

Dnes mám pre Vás pripravený len krátky článok, pretože sa celý týždeň v mojom živote nedialo nič zásadné ani menej zásadne. Minulý piatok som cestou od kaderníčky chytila angínu. Sama som bola prekvapená, že popri koronavírusu ešte existujú i iné ochorenia, ktoré môže človek dostať. Nehovorí sa predsa o ničom inom, a potom človeka prekvapí, keď dostane angínu. Celý týždeň som sa teda liečila kalciovým sirupom, čajom s medom a slanou vodou. Už takmer 10 dní som nevytiahla päty z domu, ak nerátam občasné výlety na náš balkón. Dnes však plánujem veľký výlet do DM drogérie pre čistiace prostriedky. Samozrejme s rúškom, aby nik odo mňa tú pliagu nechytil.


Smutnou realitou copywritera na voľnej nohe je pracovať i v prípade, že sa necíti dobre. Som svojím vlastným zamestnávateľom a z dôvodu veľkého počtu objednávok som si voľno jednoducho nemohla dovoliť. Plánovala som ale o trochu viac, a tak som si prácu mohla na celý týždeň rozložiť a dostatočne si oddýchnuť. Problémom je, že ja nedokážem oddychovať len tak rozvalená pri Netflixe. Môj oddych počas bežných dní je cvičenie, prechádzka alebo dobrá kniha. Vzhľadom na to, že tentokrát ma bolel každý kúsok tela a všetky kĺby mi vypovedali službu, voľba padla na knihu. A mne sa podarilo objaviť skutočný skvost.

Vždy som obdivovala ten tip detektívok, v ktorom vyšetrovatelia dokážu odhaliť páchateľa len prostredníctvom dedukcie. Všetky tie naleštené laboratória a zväčšovanie fotiek až za hranicu uveriteľného v dnešných seriáloch pôsobia viac ako smiešne. Príbehy sudcu Ti od spisovateľa Roberta Van Gulik som poznala už predtým. Moja mama má jednu časť príbehu, ktorú kedysi dávno získala za reprezentáciu školy. Čítala som ju už predtým, ale keď som bola doma naposledy rozhodla som sa zbaliť si ju so sebou do vlaku. A príbeh ma nadchol tak ako kedysi.


Teraz som sa pustila do celej série a je to stále lepšie a lepšie. Páči sa mi, že príbehy sú logické a až do poslednej stránky napínavé. Postupne sledujem skvelo napísaný vývoj postáv a pri knihách sa nikdy nenudím. Príbehom sudcu Ti a detektívkam ostanem verná i po skončení angíny.

Teším sa na Vás pri ďalšom článku! 
S pozdravom 
Katka

14 komentárov

  1. Teeeda, já angínu nikdy neměla. Občas jsem byla nachlazená a chřipku jsem měla minimálně, tak ani nevím, jak bych se s angínou vypořádala. :D
    Já si taky nemohu dovolit nějak déle marodit, tak teď mi docela moje karanténa udělala čáru přes rozpočet. :D Sice nějakou práci můžu udělat i doma, ale ne všechnu. :((
    Tak ti přeji, ať ti je brzy úplně dobře. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To ti přeji brzké uzdravení z angíiny. :)
    Popravdě na tuto knihu jsem též narazila, ale nijak jsem se k ní neodhodlala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Sériu môžem len odporúčiť, mne sa páči veľmi. :)

      Odstrániť
  3. Přeji rychlé uzdravení. Marodění v této době musí být krajně nepříjemné. Hlavně, že to není nic vážnějšího.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Hlavne, keď každý hneď predpokladá, že mám koronu. :)

      Odstrániť
  4. Přeji, ať se brzy uzdravíš! :) Jé, ty máš ale parádní práci, i když to má i své mínusy, jak píšeš. :D Já dělám copywriting zatím brigádně a to pod firmou :D A poslední dobou mě nějaké detektivné příběhy dost lákají. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Tieto detektívky môžem rozhodne odporúčiť. :)

      Odstrániť
  5. Tak přeji brzké uzdravení ♥ Ale teď Ti tu práci copywritera fakt nezávidím. Když mi není dobře, nedokážu si ani připravit jídlo, na tož ještě nějak pracovat.. :D

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, počas angíny som svoju prácu naozaj neznášala. :)

      Odstrániť
  6. Ja som mala veľa krát angínu a viem čo to je. Držím prsty aby si sa s toho dostala čo najskôr.


    TEHOTENSKÁ MÓDA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, už sa cítim oveľa lepšie. :) Ale trvalo mi dva týždne riadne sa z toho pozbierať. :)

      Odstrániť
  7. Teda ty příběhy vypadají zajímavě, mám ráda Čínu a příběhy z ní :) Jinak držím palce ať jsi brzy fit a zdravá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, príbehy sú naozaj super. :) Môžem ich len odporučiť. :)

      Odstrániť