Môj týždeň 2.

nedeľa 12. júla 2020

Pred pár mesiacmi som si dala záväzok, že sa budem oveľa viac baviť, fotiť, starať sa o seba a svoju pohodu. Vo väčšine prípadov sa snažím svoje predsavzatia plniť. A tak keď dnes sedím za starým písacím stolom vo svojej starej izbe (som na návšteve u rodičov na Slovensku), povedala som si, že opäť prišiel čas na tento formát článku. Samozrejme, ani v mojom prípade to nie je dokonalé. Vždy som bola šialený vorkoholik, ktorý ide na plný plyn a 100% výsledky sú pre neho samozrejmosťou. Učím sa spomaliť a musím sa priznať, že nájsť si čas na oddych a veci, čo mám rada, je mnohokrát náročnejšie, ako sa naplno pustiť do práce. 

Celý týždeň som sa tak trochu pripravovala na víkendové cestovanie domov. Napriek tomu som objavila pár užitočných noviniek, ktoré by sa Vám mohli páčiť rovnako ako mne.

1. Diár By-Me

Český, nedatovaný, trendový diár si okamžite získal moju pozornosť. Som tak trochu šialenec do plánovania a extrémne ma baví skúšať nové štýly. Diár je mimoriadne podarený, veľmi sa mi páči spracovanie, kvalita papiera i dosiek. Začala som tento týždeň a pomaly mi pomáha dostať sa z ťažkého obdobia, kedy som sa cítila bez energie. Plánovanie ma baví o trochu viac a pozitívne hodnotím i spracovanie nálepiek, ktoré mi spolu s diárom prišli. Farebné ikony zabezpečujú lepšiu orientáciu v mojich mesačných plánoch. 

2. Aplikácia Happy Color

Mám rada antistresové omaľovánky, ale často na ne nemám čas. Na druhej strane mám však čas len tak bezmyšlienkovo hľadieť do telefónu a prechádzať obsah na sociálnych sieťach. Teraz som objavila aplikáciu Happy Color a stihla som ňou infikovať celú rodinu. Aplikácia i omaľovánky v nej sú zadarmo. Je možné nainštalovať ju na zariadenia s iOS i Android. Ponuka obrázkov je naozaj široká. 

3. Forma na bábovku od Bonami 

Spomínate si na môj banánový chlebík, ktorý bol z bábovkového cesta, ale ja som nemala vhodnú formu? Nedalo mi to spávať a stále som si hovorila, že by som extrémne rada skúsila upiecť bábovku v normálnej forme. Potom som narazila na formy od Bonami a vybrala som si vážne skvelý kúsok. Pre nás s Filipom ma ideálne rozmery a banánová bábovka je predsa o niečo lepšia. Bábovku sa mi z nej podarilo vyklopiť úplne jednoducho a nebudem klamať - mám z nej naozaj veľkú radosť. 


Najbližších pár dní si plánujem naplno užívať pokoj a kuchyňu doma. Oddýchnem si a načerpám nové sily, aby som sa opäť mohla pustiť do nových výziev.  

Teším sa na Vás pri ďalšom článku! 
S pozdravom 
Katka

18 komentárov

  1. Též ráda plánuji a zkouším nové diáře. :) Pro příští rok bych hlavně chtěla zkusit diář od A Cup of Style. Tak uvidím jak mi sedne. :)
    Jinak na Happy Colour jsem jednu chvíli dost ujížděla. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som nad ním rozmýšľala, ale mám radšej nedatované verzie. :) Aplikácia je, ako vidím, extrémne návyková. :D

      Odstrániť
  2. Ja diáre málo čo používam a to podnikám :D Ale už sa budem musieť nato pozrieť poriadne. Tá bábovka vyzerá skvelo. U nás robí bábovku len sestra a moji chlapci sa jej nevedia ojesť.

    MÔJ DRUHÝ TRÍMESTER

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež podnikám a bez diáru ani na krok. :) Darí sa mi vďaka nemu udržať pohromade termíny aj myšlienky. :) Ďakujem za pochvalu! :)

      Odstrániť
  3. Tenhle diář je úžasný a chci si ho pořídit na příští rok, už od nového roku používám diář, jsem na sebe pyšná, akorát mi to trochu překazil Covid :-D
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je skvelý, páči sa mi aj rozvrhnutie vnútri. :)

      Odstrániť
  4. ta babovka vypada hezky, krasny tvar :) bonami je uzasny obchudek, mne se tam uz delsi dobu libi floral forma na dort stejne jako spouusta dekoraci ♥ appka happy colours vypada zajimave, antistresove omalovanky jsou super ale tahle to mit vzdy po ruce v telefonu zni dobre.

    Melissa Hartford
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mám rada Bonami. :) Vždy si tam vyberiem množstvo vecí, ktoré sa mi hodia do domácnosti. :)

      Odstrániť
  5. Diářek vypadá fantasticky! A musím říct, že jak vidím tu bábovku, hned bych si kousek dala, mňam 🌹🌹

    Měj se hezky :)

    Shades of Silvie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Nabudúce môžem kúsok poslať poštovým holubom. ;)

      Odstrániť
  6. Místo nedatovaného diáře jsem letos sáhla po prázdném bloku a začala s bullet journalem. Je to ještě větší požitek! Akorát docela časově náročný, zvlášť, pokud si člověk užívá i malování a zdobení...

    Bábovka působí velmi povedeně. Hned bych si dala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som skúšala BJ, ale odradila ma práve časová náročnosť (a tiež môj perfekcionizmus). :)

      Odstrániť
  7. Diář vypadá úžasně!! Antistresové omalovánky mám taky ráda, ale na druhou stranu jsem z nich často ve stresu ještě víc než předtím, když třeba omylem přetáhnu nebo popletu barvy oproti mé "vizi" :D Jo a ta bábovka vypadá hrozně dobře, asi dneska taky budu muset upéct ♥

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve preto sa mi páči táto aplikácia. :) Tiež som z toho vždy v strese, ale tu mi nič podobné nehrozí. Ďakujem za pochvalu. :)

      Odstrániť
  8. Diář vypadá krásně, taky si potřebuju plánovat, protože většinou toho mám docela hodně! :) a právě diář udrží všechno tak, aby to nepřerostlo přes hlavu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to je i moja filozofia v prípade diáru. :)

      Odstrániť
  9. Ten diář vypadá suprově! Já už druhým rokem mám motivační diář od holek A cup of style a strašně mi vyhovuje. Všude je spousta místa na poznámky :) O aplikaci slyším prvně a moc se mi líbí. A ta bábovka? Fakt luxus! Taky teď mám bábovku upečenou - jablečnou, ale vyndávání z formy mě ještě čeká a už se začínám bát :D :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na jablkovú sa pomaly chystám tiež. Ďakujem za pochvalu. :)

      Odstrániť