Rekonštrukcia blogu

nedeľa 22. decembra 2019

Poznáte ten pocit, keď vaša myseľ nutne potrebuje riešiť nejaký kreatívny problém, aby sa dokázala odpútať od bežného stresu? Ja to poznám dokonale. Mesiac som si nenašla na blog čas a mala som na to svoje dôvody. Zápočet z anatómie, vianočné objednávky nových textov - nahrnulo sa toho na mňa celkom veľa. Cítila som, že ak nechcem vypnúť, budem musieť pracovať na veciach, na ktorých záleží najviac. Blog mi však veľmi chýbal. Bolo mi smutno za tvorením nových príspevkov a potrebovala som riešiť kreatívny problém.

Tak vznikol nápad s rekonštrukciou. Pred dvoma rokmi som si prechádzala mimoriadne ťažkým obdobím. Sypali sa mi veci v škole, moje pracovné povinnosti prostredníctvom starého blogu ma pomaly valcovali a nehovorím ani o spoluprácach so značkami, ktoré som začínala neznášať. Všetok tlak u mňa vyústil do syndrómu vyhorenia. A zrodila sa Phelela. Názov Phelela je koreňom slove bezchybný v jazyku, ktorý som náhodne objavila cez Google Prekladač a dnes si ho už dávno nepamätám. 

V tom čase som si potrebovala v živote určiť nové priority, naučiť sa opäť ľúbiť seba, nájsť nové záľuby. V tom čase z môjho života odišlo veľmi veľa aktivít, na ktoré som mrhala časom. Okrem toho odišlo i veľa ľudí a zároveň sa zredukovalo množstvo stresu. Klamala by som, ak by som tvrdila, že dnes už mám vo všetkom jasno. Ale o tom to je - objavovať nové podnety celý život. 



Vedela som, že nechcem, aby Phelela bola ako predchádzajúci blog, ktorý ma postupne udupával. Chcela som na nej prejaviť svoju tvorivosť, učiť sa a mať radosť. A túto funkciu plní do dnes. Ale mala som pocit, že predsa potrebujem zmenu a po náročnom období vianočných objednávok a 60 stranách reklamného textu som cítila, že nastal správny čas. Vybrala som si motív a začala s rekonštrukciou blogu. 

Pracovala som celú sobotu ako malý vianočný škriatok, aby blog vyzeral tak ako dnes. Filip samozrejme prispel rukou k dielu a bez neho by to nesvietil Instagram a množstvo iných vecí, ktoré som z neho popri úprave blogu pomaly vyťahovala. Veľmi dúfam, že sa vám nový dizajn páči. Ale vždy som otvorená novým nápadom a preto budem rada, ak mi ich necháte v komentároch. 

Dovidenia pri nových článkoch! 
Katka.Ink

4 komentáre

  1. Je to pěkné, rekonstrukce se velmi povedla! Snad se ti sem bude dobře psát.

    Krásné Vánoce, Katko! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, naozaj ma veľmi teší, že sa nový blog páči! :)

      Krásne a pokojné Vianoce aj Tebe. :)

      Odstrániť
  2. Vypadá to skvěle, muselo to dát spoustu práce, ale výsledek stojí za to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som veľmi spokojná s tým, ako sa nový dizajn podaril. :)

      Odstrániť